דלג לתוכן הראשי
EN HE
Monday Blues: הבמה הפתוחה

טרקלין

אין אירועים שנקבעו

סינון אירועים

{{ filteredEventsForView.length }} אירועים

כניסה חופשית
מקוון

Monday Blues: הבמה הפתוחה

יולי 27
כניסה חופשית
Monday Blues: הבמה הפתוחה - פלייר

אודות

יום שני בטרקלין🎶

בלוז חי ונושם, נגנים וזמרים/ות שמביאים את הנשמה לבמה.
אווירה טובה, מוזיקה שמלטפת ופשוט בא להישאר.

בכל יום שני | ⏱️20:00-23:00

 

🎷כניסה חופשית🎷
📍הטרקלין | אורוות האמנים, פרדס חנה

Choose from library